Ny nettbutikk - erotisk sådan

Erotisk nettbutikk - hetenetter.no

Det er ikke ofte jeg anbefaler nettbutikker på denne bloggen - spesielt ikke erotiske. Men når en kamerat av meg har startet en nettbutikk med et klart og tydelig formål, så føler jeg nesten at jeg er

Så her sitter jeg da - og skriver en anmeldelse av en nettbutikk som mest sannsynlig kommer til å bli en av de store i den erotiske norske bransjen. For dette er gutter som vet hvor de vil.nødt til å skryte han litt opp i skyene.

Jeg har tenkt til å skrive et par ord om nettbutikken (som du kan finne her for øvrig) for å vie innlegget litt respekt:

Design

Designmessig har det blitt en liten revolusjon de seneste dagene. Man har byttet ut det gamle trauste designet (hvor det var rosa og hvitt om hverandre i en stygg koalisjon) med noe nytt - nemlig en oversiktelig og fancy butikk som appelerer til kundene.

Prismessig

For første gang har jeg dykket litt i prisene rundt omkring på de erotiske nettbutikkene og sjekket ut hvor dyre de "store" er i forhold til de små. Og det er faktisk en ganske markant forskjell. For eksempel kan du sjekke disse to produktene hos henholdsvis Kondomeriet og Hetenetter:

1.  Produkt 1, kjempebra dildo.
2. Produkt 2, kjempebra vibrator.

Man kan altså se at det er gjennomgående lavere pris hos Hetenetter, noe som er en klar fordel. Om man når igjennom hos mange nordmenn. For vi er så absolutt prisbevisste.

Konklusjon og anbefaling

Ut over det har jeg egentlig ikke så mye å "ta" nettbutikken på. Jeg aner ikke omsetningstallene foreløpig, men vet godt at de har solgt en god del sexleketøy allerede. Det er jo tross alt billig. Jeg skal være såpass sympatisk at jeg anbefaler denne nettbutikken som en god erotisk nettbutikk for nordmenn.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar