Ansiktsskrubb for deg som vil bli kvitt kviser.
Foto: Shopping4net
--> Hvilke produkter bruker man for å bli kvitt kviser?

Jeg har i en lengre periode slitt med kviser. Helt siden jeg fylte 13 år merket jeg at ansiktet mitt begynte å lide av fettproduksjon (høres rimelig ekkelt ut, ja…), noe som ble verre ut over tenårene. I slutten av tenårene avtok det heldigvis, men jeg vil takke først og fremst behandlingen som gjorde det mulig.

Nå skal ikke denne artikkelen handle om hva man IKKE skal gjøre, men det er klart at som ivrig Clearasil-bruker i mange år har jeg takket for meg. Dekkstift skal ikke brukes for å skjule eller fjerne kviser da dette bare gjør problemet enda større.

Du er nødt til å ha tak i noen produkter som du bruker hver dag til å rense porene dine og som du holder fast ved. Resultatene kommer etter bare et par dager.

Her er i hvert fall to produkter som gjorde at jeg ble kvitt kvisene mine rimelig kjapt:


1. Clarifying Lotion 2 (kjøpes billigst her)

Med denne hudrensen fjernes kvisene etter rundt ca en uke. Om du bruker den til både morgen og kveld, så vil du oppleve at fjeset ditt (eller hvor du nå enn har kviser – det er klart mest effektivt i fjeset og hals though) føles mye renere og at porene virkelig har åpnet seg opp og tatt i mot det som skal motvirke kvisene.

Du bruker en bomullsdott som du kjøper på nærmeste matbutikk for rundt 10 kroner for 100 stykker og så skylder du ansiktet før behandling med varmt vann slik at porene åpner seg og at huden tar inn over seg produktet.

2. Centry Grooming ansiktsskrubb (kjøpes billigst her)

Enten kan du supplere med dette produktet (dersom du føler at kvisene dine virkelig trengs å bli fjernet) eller så kan du droppe det. Jeg har i hvert fall brukt det med stort hell. Dette er en såkalt skrubb med grove korn som man smører inn ansiktet med i dusjen eller et annet sted hvor du kan få vætet ansiktet ditt med varmt vann.

Kornene brukes til å gå inn og huden og fjerne urenheter. Om du først tar deg en dusj med skrubben for deretter å gå rett på hudrensproduktet vil jeg nærmest garantere deg at du får fjernet kvisene så kjapt som du aldri har fått fjernet noen ting før.

Jeg kjøpte inn begge som en investering og var kvisefri etter èn uke.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar