Greit nok, familien som fant 5 kilo hasj i båten sin er egentlig pliktet til å gi alt til politiet som flink og lydig borger. Men om det hadde vært noen litt mer suspekte (og kyniske..) folk som hadde kommet over fem kilo hasj, så ville de kanskje funnet nærmeste knarker og solgt hele sekken for ca 200,000,- NOK for så å bli kvitt alt på den måten?

Skjønner dog at de ikke ville ta sjansen på det, men allikevel. Dette blir litt som hun dama som fant et stort pengebeløp på trikken i Oslo - og valgte å levere det inn til Oslo-politiet. Etter mitt skjønn er man da "for" snill..

59 kommentarer:

Anonym sa...

Verden hadde ikke fungert om det bare var slike som deg som gikk rundt...

Anonym sa...

hadde eierne av de fem kiloene funnet ut at de hadde tatt dopet selv kunne eierne av båten fått virkelig store problemer! dette var nok helt klart det riktige og gjøre. Tror neppe eierne av hasjen tørr og komme ut av skapet for og gjøre noen form for krav på det nå.

Vidar sa...

Skrekkelig holdning, håper for din skyld du er en ung person som har mye å hente i årene på det personlige plan. Om du ikke greier å endre attityd vil du nok aldri få det spesielt bra med deg selv.

Har litt forståelse for fristelen, men noe av vitsen med livet er vel å stå litt rakrygga og ha holdninger som kan gavne flere enn deg selv? Å distrubuere narkotika er vel neppe den beste måten å gjøre verden til et bedre sted.

Anonym sa...

Nedtur hvis man prøver å selge sekken tilbake til de som eide den i utgangspunktet.

Anonym sa...

hasj er ikke narkotika!!! hilsen anonym nr.2 på lista her^^ hasj er hentet fra en plante som kan brukes til så mangt!

I sa...

Vel, man skriver da såklart ikke lapp i vinduet om at "Vi har tatt hasjen din sjæl!"

Forsåvidt syntes jeg ikke det er noe galt i å velge å beholde varene selv eller eventuelt selge det videre, det dreier seg om stoff som er tryggere enn både øl og sprit, og som også brukes som medisin for mange, både med fysiske lidelser som leddsykdommer og også psykiske lidelser.

Å levere dette til politiet for konfiskering blir faktisk nesten litt som å hamstre råvarene i butikken selv og ikke dele med de som trenger. (Ok drøyt dårlig sammenligning men..)

Anonym sa...

Selv om jeg ruller mine små koserøyk selv, så hadde jeg også levert en sånn sekk til politiet.
Trenger jeg 500 000? joda.. kunne sikkert hatt mye glede av 5 kg selv også jeg.. men jeg liker å sove trygt om natta.
Å omsatt sekken på noen annen måte enn å gå til politiet hadde vært galskap.

Anonym sa...

tenk på han stakkars eieren da som mister lønna si el. får nå ei meget kjip gjeld :(

Tom sa...

steike dum. hadde jeg funne noe slikt så hadde det blit ferie:) kanskje sakt til grisene at jeg fant 10g og så hadde jeg gjemt resten! syns virkelig synd på folk som tror de tjener noe på å va lovlydig.

Anonym sa...

fikk de 10 prosent finnerlønn tro ?
:p

Anonym sa...

Helt enig. Hasj er flott og det er bra at det spres til folket. Det burde bli lovlig så fort som mulig. Mye sunnere enn alkohol.

Anonym sa...

jeg hadde pinadø tatt alt selv og dampet hele sommeren sammens med noen venninner og kompiser i parken, og når det gjelde hun dama som fant alle pengene på trikken, hadde det vært meg hadde jeg dratt på ferie med GOOOOOD samvittighet. sikkert narkis penger uansett, politiet kommer nok sikkert til å dele det ut blandt sine egene..

hilsen tone

Anonym sa...

Godt innlegg, som om jeg skulle sagt det selv. "Greed is good and makes the world go around."

G. Jardar sa...

Loewernstern, du er ikke riktig navla... Hadde de funnet rene penger kunne jeg nesten skjønt deg, men hvilken FRISK vanlig person er det som hadde hivd seg ut i en massiv narkodeal med hundre tusenvis av kroner?! Du blander deg for faen ikke inn i noe sånt miljø. Og hva ville du gjort med de opprinnelige eierne? Skulle du gått og sett deg over skulderen etter både narkomafia og politi resten av livet!?

Anonym sa...

ja ja der forsvant ennda 5 kg til,HASJ ER IKKE NARKO HAR DERE IKKE KJØNT DET............FUCK POLIS LENGE LEVE KANABIS C",)

Anonym sa...

Til geir jardar,hvor bor du henn i værden??? høres ut som du er en bisje til purken eller noe sånt. ikke bry deg om denne saken om du ikke hvet hva du sier TULLING

Anonym sa...

narkomafia... LOLx2

Anonym sa...

Geir Jardar, hvorfor skal du absolutt stemple slike personer som "narkomafia"? Dette er da personer akkurat som deg, bare at de liker å ha en ekstra inntekt og i tillegg kanskje røyke seg en joint i ny og ne? Hva er galt med det? Akkurat det samme som å kalle deg "alkoholmafia" hvis du tar med deg mer enn kvota over grensa.

Man er ikke mafia hvis man selger så store mengder hasj, da er man en GUD OG FRIHETSKJEMPER! Legalize<3

CupCake sa...

Ville gjort det samme - er det ikke ditt så hold deg unna og er det ulovelig så hold deg unna.

Anonym sa...

Narkotika...? HAHA! Den planta der? Narkotika? Ha fucking ha

Anonym sa...

Kommentarene viser bare hvilket sykt samfunn vi lever i. Det moralske forfallet er nesten komplett. Hvordan kan et slikt samfunn bestående av identitesløse og forvirrede mennesker overleve? Og hvem har skylda for de moralske forfallet om ikke våre ledende politikere?
Dette passer riktig godt med globalistenes verdensbilde. En verden i kaos, bestående av mennesker uten faste holdepunkter og normer.

Anonym sa...

Så mye idioter som er for legalisering! Merker jo at de som er forkjempere for hasj skriver i narkorus og sliter litt med touchen/rettskrivingen her inne. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at man blir dum/idiot i hodet av å røyke hasj over lengre tid! Røyken går inn og hjernecellene går ut... Kjenner en del som lever i tåka og vet hva jeg snakker om.

Anonym sa...

jeg er overbevist om at hvis vedkommende hadde funnet en pal med øl i båten sin, så ville sakens gang vært en helt annen.

eneste grunnen til at dette blusser seg opp, og blir moralsk "riktig" er folks holdninger og fordommer mot hasj.

jeg er sikker på at majoriteten av befolkningen hadde fått seg en god latter, om det gjaldt øl, og vedkommende valgte å beholde det, til tross for at det er verre enn å beholde hasjen.

Anonym sa...

Se nå til helvette å holde kjeft, forbanna konservative fjols.

Hasj er faen ikke et narkotisk stoff og kommer aldri til å bli det. Skal man da ikke få lov til å drikke urte-te fordi det gjør det avlsappet og sanset?

Dra meg i nøttene, det er for høl i huet å leve i et så velstående land som Norge i 2010 og ikke kunne røyke seg en joint i ny og ned.

Når det kommer til familien som fant hasjen, jeg hadde nok gjort det samme om jeg var familiefar og etablert i samfunnet. Men om jeg var meg selv (fortsatt etablert i samfunnet, så fuck off) så hadde jeg beholdt en del av kaka og gitt mesteparten til politiet. En så stor deal at jeg kunne røyka det selv, og ikke solgt. Ikke noe vits i å tiltrekke seg oppmerksomhet når norsk politi er pålagt så jævla tette regler som de er. Takk.

Anonym sa...

Hasj er på narkotikalisten, ergo er det narkotika. Vet du hva som også er naturlig? Morfin. Erkenarkotikaen. Det som skapte ordet narkotika. Så hold kjeft og ikke prøv å skap nye orddefinisjoner, jævla fjols.

Hasj er ikke bivirkningsfritt fordi det vokser på en plante. Er ingen forskjell på kjemikaliedop og naturlig dop. Det dopet som har tatt mest liv gjennom tidene, tidligere og fortsatt en av verdens mest brukte urter i te, opiumsvalmuen er også naturlig. Så hold kjeft og ikke drit ut hele cannabissaken.

Jeg ville solgt det som hekkere sjøl. Kan lett tjene 250-300 tusen på det. I artikkelen påstår de at kiloprisen på tjall er 40-60. Jeg har bare sett 30-35. Hekkere derimot går for 50-60.

Anonym sa...

Hadde det vært penger så skulle jeg vudert å beholde dem, iallefall hvis jeg fant pengene en annen plass en min egen båt. Men hasj, nei det ville jeg ikke risikert å selge videre.

Anonym sa...

uberavholdsfolk skal alltid blande seg oppi folk som koser seg med saker... husk at det er bare substanser som får folk til å slappe av og nyte dagen.
folk velger det selv, du trenger ikke å gjøre det hvis du ikke vil enkelt og greit!! gå heller å klag på oljeutslipp..

heller liberalisering enn legalisering :)

Anonym sa...

"det er på narkotikalisten" Hvor jævla diffust er ikke det? Vi lever i Norge, jævla fjols.
Her hvor man får piller som kan ta livet av deg på minutter på resept. DET er narkotika det. Ikke en jævla plante som gjør deg avslappet.

Anonym sa...

Er det umulig at begge er narkotika? Er det noe automatisk galt med narkotika? Narkotika har blitt brukt i legemedisinen siden før det fantes noen lover mot bruk av rusmidler.

Anonym sa...

Så bra at dere ville tatt det selv, og nytt sommerdagene i fulle drag, eller solgt det og tatt en kjempefortjent ferie. Med mindre lovens lange arm plutselig får snusen om at du sitter på, eller er i ferd med å omsette 5 kg hasj. Da risikerer du å bli dømt etter proffparagrafen som har en strafferamme på 3-15 år. God ferie!

Anonym sa...

Mye fjern skriving her. Familien handlet nok desverre rett. Men for all del folkens hold den røde tråden løpende

Anonym sa...

Legaliser.

Anonym sa...

Til den skrullingen som kommenterte dette lenger oppe:

"Så mye idioter som er for legalisering! Merker jo at de som er forkjempere for hasj skriver i narkorus og sliter litt med touchen/rettskrivingen her inne. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at man blir dum/idiot i hodet av å røyke hasj over lengre tid! Røyken går inn og hjernecellene går ut... Kjenner en del som lever i tåka og vet hva jeg snakker om."



- Du klandrer andre folk for dårlig rettskriving, så klarer du ikke å formulere den første setningen din en gang. "Så mye idioter som er for legalisering" - Så MANGE tror jeg du mener. Du er akkurat slik som hu dama på
http://www.youtube.com/watch?v=nUNifBamNvo hvor de stopper 2 mennesker på gata for å spør om de syns det bør bli legalisert.

Når dama sa nei spørte Schrödingers katt journalisten om hvorfor Cannabis ikke børde legaliseres, da svarte hun: Nei det kan jeg ikke svare på, det er bare negativt, det er bare narkotika for meg.

Uvitende mennesker sier at det ikke bør legaliseres. Les fakta før dere russler ut med egne meninger når dere ikke kan noe.

Her har dere link til "Myter om Marjiuana"

http://marihuanamyter.wordpress.com/

Anonym sa...

Det er jo en prinsippsak - ikke minst når det er snakk om så store beløp/verdier. At noen ville hatt samvittighet til å beholde noe sånt er i alle fall utenfor min forståelse, og jeg hadde aldri kunne brukt pengene med god samvittighet. Det blir litt som de sure pepperkakene i Hakkebakkeskogen..

- S -

Anonym sa...

Jeg fant et 6-sifret beløp for noen år siden....i Trondheim. Jeg som borger, behold pengene som bonus etter at bidragsfogden hadde flådde meg.
Sjekket opp de som mistet pengene, så ikke ut som de var i nød på noen måte. Tror heller det var svarte penger.

Anonym sa...

Bør de ikke få 10 % finnerlønn, hæ? Har da ikke noe å si ot hasjen er ulovlig...hadde de funnet 200 000 kr i svarte penger, kunne de krevd finnerlønn...
*rofl*

Anonym sa...

Å handle rett hadde vært å funnet de rettmessige eierne..
Så dere som er imot å ta dette selv, men vile levere det til politiet. Dere må jo være de mest moralsk forkvaklede her. Er det liksom greit å ta andres eiendom og gi det til vårt samfunns største felles fiende.
SKJÆRP DERE! Vinglende moral er stygt, og værre enn dårlig moral..

Anonym sa...

Tenk om de sier at de fant 5 kilo, mens det i realiteten var 10 kilo... hmm... Noen andre som har tenkt den tanken? Ok, ok, kanskje ikke realistisk mtp at dette er en familie, men man vet aldri hvem man kan stole på nå til dags :P

Anonym sa...

lol så mange dophuer i denne blog'n da

Anonym sa...

Lungekreft og 'noia er helt ok...

Anonym sa...

Jeg har et spørsmål til en av dere som sier hasj er sunnere enn alkohol: Om dette er så mye sunnere enn alkohol kan dere da skaffe et resultat av undersøkelse eller en referanse som viser skader langtidsvirkning o.l. mellom hasj og alkohol med sammenligning eller likt forbruk mellom de to rusmiddelene, for jeg biter ikke på den om hasj er sunnest sånn uten videre....
Føles mer som propaganda for legalisering av hasj

Anonym sa...

Politiet hadde fått 4,8kg om jeg fant den :P

Anonym sa...

Flere av de hasjforkjemperne jeg kjenner klarer ikke lenger å skrive navnet sitt, så noe kan vel tyde på at narkotika ikke bare har sine positive sider.

Anonym sa...

Politiet hadde fått NULL om jeg fant den;) Hadde ikke hatt noen problemer med å beholdt pakken. Og hadde noen kommet for å hente den, hadde de fått halvparten eller ingenting.

Ellers er det jo klart at hasj er mindre skadelig enn alkohol, gidder ikke gå inn på den diskusjonen. Det som er av interesse derimot, er den at over halvparten av alle mennesker over 18 år i Norge har prøvd hasj og dette mens hasj er illegalt i samfunnet. Advokatforeningen i Norge har gjort over halvparten av hele den voksne befolkningen til kriminelle, og dette for en kriminalitet som ikke skader noen. Nei, jeg snakker ikke her om det å finansiere internasjonal mafia som smugler hasj fra Morocco, Nepal, Afghanistan etc. Mafia som også driver med våpen, prostitusjon, ran og annen kriminalitet. nei, jeg snakker om det å røyke hasj. Det å røyke hasj skader INGEN andre enn røykeren, om enn det.

I tillegg gjør den illegale statusen hasj og marijuana har i samfunnet at det finnes langt større kvanta av hasj enn det fins av ren cannabis sativa/indica å få tak i på det svarte markedet, og hasj er "ofte" spedd ut med andre, skadelige stoffer, som benzoater, eselmøkk, etc. som gjør at hasjen blir skadelig og kan være psykosefremkallende. Med et legalt marked for lettere stoffer, slik som i Nederland (sjekk opp statistikk for Nederland hvor mange personer som havner på sykehus med hasj-relaterte skader, som psykose, etc.) kan man få tak i cannabis som er organisk dyrket og hasj som holder god kvalitet. Det er vankelig å oppdrive i Norge.

Cannabis er medisin mot kreft (cannabisoljen dreper Candida-soppen som fører til cellemutasjon og svulstdannelser) og cannabisolje kurerer også hudkreft. Cannabis er også medisin mot MS, Alzheimers, Depresjon og trolig en lang rekke andre lidelser. Det er også avslappende og lindrer smerte. Det har også færre bivirkninger enn Paracetamol. Men som med alle legemidler og droger, er moderasjon viktig.

Cannabis er illegalt av EN eneste grunn og det er den at cannabis er VERDENS STØRSTE INNTEKTSKILDE, potensielt, og det uten å kunne ta skatt på produktet, effektivt.

Cannabisolje er MER effektiv som drivstoff enn den besinen man lager av nordsjøoljen.
Hamp er bedre til tekstilproduksjon enn bomull og skaper tekstiler av suveren kvalitet over bomull. Pust, slitestyrke, samt velbehag og mindre irritasjon for de med eksem eller allergier.
Hamp er kraftigere enn STÅL og kan brukes i industrien til karosseriproduksjon til biler, etc.
Hamp er mer slitesterkt som tau og rep enn de tau og rep man i dag får kjøpt.
Hamp er bedre til papir enn det papiret man har i dag, både når det kommer til evner som blekkspredning, presisjon, slitestyrke og lagringsevne.
Hamp er også medisin, som nevnt tidligere mot en LANG REKKE sykdommer.

Hamp/Cannabis er illegalt fordi BigPharma vil tjene penger på syntetiske medisiner og legen din vil tjene penger på å amputere kreftsvulsten din. Statoil vil tjene penger på nordsjøoljen sin og Norske Skog vil tjene penger på sin papirproduksjon, der har du grunnen til at Cannabis er illegalt i det norske samfunnet.

Anonym sa...

"Cannabis er medisin mot kreft (cannabisoljen dreper Candida-soppen som fører til cellemutasjon og svulstdannelser) og cannabisolje kurerer også hudkreft. Cannabis er også medisin mot MS, Alzheimers, Depresjon og trolig en lang rekke andre lidelser. Det er også avslappende og lindrer smerte. Det har også færre bivirkninger enn Paracetamol. Men som med alle legemidler og droger, er moderasjon viktig."

Jeg må bare si først at jeg er for legalisering. Men dette, det var noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Har snåsamannen fortalt deg om hvordan THC fungerer?
For det første, cannabis vil aldri kurere kreft uansett om du røyker 1 kg. Grunnen til at kreftpasienter røyker er fordi de blir kvalme av cytostatika, og får dårlig matlyst. Det øker også livskvaliteten betraktelig da det virker avslappende og smertestillende i tillegg.

Cannabis er heller ikke noe medisin mot MS eller Alzheimer. Dette er neurodegenerative sykdommer som ikke stopper opp fordi du røyker en joint. Det er derimot symptomlindrende. Det at cannabis har mindre bivirkninger enn paracetamol, det kan jeg støtte fullt ut. For det er faktisk sant. Ta 12 g paracet, så er det siste stopp for levern din hvert fall. 12 gram weed = en god natt søvn. Dette er kanskje satt litt på spissen med tanke på at 12 gram weed ville gjort det paralysert til en zombie, heheh. Men poenget her er at THC er svært lite toksisk. Finnes det noe dødsfall? Neppe.

Da det gjelder denne alkohol/cannabis sammenligningen, synes jeg dette blir litt håpløst. Det må vi begeve oss bort fra. Enhver person med noe som helst helsefaglig utdannelse vet svaret på dette. Det finnes forøvrig en hel haug med forskningsartikler hvor det er bevist at alkohol er MYE farligere.

Men dette er ikke poenget. En hel generasjon må leve med å bli kriminalisert. Dette til tross for at de fleste er vanlige mennesker, som går på både skole og jobber. Blir skremt av hvor mange som bare lukker øya i dette landet. Regler blir lagd for å påtvinge en atferd som staten ønsker. Dette har åpenbart fungert ekstremt dårlig. Hva er det politikerne tror egentlig? Legalisering skal ikke føre til økt forbruk, bare på "papiret".
Jeg vil ha tilgang til ren vare, dvs. hasj som ikke er blanda ut med løsemidler, gummidekk og lim etc.

Slik Norge er nå støtter politikerne mer penger til kriminelle, og det synes jeg er tragisk. Nå sitter jeg bare her i håp om at den nye generasjonens politikere får åpna øya og at planta blir regulert.

Det er så mye man kan argumentere i "for" kategorien, og jeg tror dette emnet kommer til å bli hot fremover. Jeg kan ikke akseptere å bli tråkka på av de autoritære, bare fordi jeg velger å trekke litt på en joint, i stedet for å gå ut på flatfylla i Osloby. Ærlig talt.

Anonym sa...

Og for alle dere haterne her inne. Les litt først, vær så snill. Latterlig å høre på dere som "vet" noe, "Røyken går inn og hjernecellene går ut". Ja, dette var jo vittig.

Anonym sa...

Ikke vet jeg. Jeg har aldri hatt kreft, men du møter motstand blandt de som mener cannabis har kurert deres kreft, om du skulle mene cannabis aldri har kurert noen kreft

http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw

Anonym sa...

Om dette var min båt, ville iallefall ikke alt - om i det hele tatt noe - kommet i politiets hender!

Ville neppe solgt noe heller, er ikke typen med kontakter til det. Men det ville blitt en herlig lystig sommer, høst, vinter, vår, sommer, høst, vinter, vår, sommer, høst, vinter, vår, sommer, høst, vinter, vår, sommer og høst. Kansje vinter også.

Enig med majoriteten her; canabis er narko i norsk lov. Har vært det i en del år nå. Men det henger ikke på greip! Hadde alkohol blitt oppfunnet nå, ville det kommet på narkolista fortere enn Jens Stoltenberg kan si "CO2-rensking på Mongstad".
Og alle som har lest Litt, vet at alkohol er lovlig i Norge, og at det er direkte skadelig for helsen i for store kvanta. Alkoholen Dreper hjerneseller - det gjør Ikke canabis, som noen her påstår.

CANABIS ER HARMLØST!!

ØSTSIATRH sa...

Jeg syns det er utrolig trist at enkelte nekter å se på det med et reflektert syn. Det er helt greit at dere ikke liker hasj, men den propagandaen ødelegger utrolig mye! Ikke for oss som røyker, mer for de ungdommene som tenker "Pappa sa jo at hasj var den samma driten som heroin" etter første jointen, og deretter prøver noe annet man virkelig kan havne på kjøret av. Det er helt pointless å være hater, blånekter og nekter å innse fakta.

Anonym sa...

Quote: "Flere av de hasjforkjemperne jeg kjenner klarer ikke lenger å skrive navnet sitt, så noe kan vel tyde på at narkotika ikke bare har sine positive sider."


- Rett og slett ren bullshit. At du kan ha en så falsk personlighet? Du lyver så du selv tror det, få deg inn på psykisk.

Anonym sa...

QUOTE hasj er ikke narkotika!!! hilsen anonym nr.2 på lista her^^ hasj er hentet fra en plante som kan brukes til så mangt! UNQUOTE

Ergo, siden man kan bruke opiumsvalmuen som prydblomst og til produksjon av valmuefrø, så er ikke heroin narkotika?

Er det slik verden henger sammen, anonym nr. 2?

Generelt:
Hasj er selvsagt ikke spesielt farlig, men å latterliggjøre valget denne familien tok er så hinsides at det bare kan ytres av 15-åringer, mentalt tilbakestående (og muligens potthuer).

Jeg røyka i mange år før jeg "la opp". Føler ikke at livet mitt har blitt noe fattigere av det. Jeg har bare veldig mye mer tid nå.

Du som leser dette er selvsagt uenig (fordi det er ubehagelig å være enig), men cannabis gjør folk flest mer surrete, passive og mindre produktive. Det er generelt sett negativt for deg og samfunnet. Men for all del, ta dere gjerne en bøtte for min del.

Anonym sa...

"Du som leser dette er selvsagt uenig (fordi det er ubehagelig å være enig), men cannabis gjør folk flest mer surrete, passive og mindre produktive. Det er generelt sett negativt for deg og samfunnet. Men for all del, ta dere gjerne en bøtte for min del."

Jeg kan til dels være enig i utsagnet ditt om at folk flest blir surrete, passive og mindre produktive. Dette er individuelt, hvert fall emd tanke på passivitet og produktivitet. Uansett, jeg skjønner ikke hvorfor legalisering ville gjort en forskjell i Norge. Nevn et negativt argument for dette.?

Anonym sa...

"Ikke vet jeg. Jeg har aldri hatt kreft, men du møter motstand blandt de som mener cannabis har kurert deres kreft, om du skulle mene cannabis aldri har kurert noen kreft"

Folks teorier om hva som har kurert deres sykdom, det vil jeg si er ganske tvilsomt. Jeg vil nok heller hevde at det har "kurert" symptomene må den tilstanden de er i. Men at det er legemiddelbehandling, kirurgiske inngrep og strålebehandlingn som fjerner en svulst.

Jan Ott0 sa...

Hasj narkotika??? Heheheheheheheeeeeeee

Anonym sa...

Om hasj skal kalles narkotika,så ta faen med kaffen å spriten i samme slengen,dere gammle gubber
med for høyt blodtrykk og liten stråle.

Anonym sa...

I still don’t know the right words to express my Gratitude to Rick Simpson and his wonderful cannabis oil that cured my ailment. In May 2014 i was diagnosed of Melanoma Cancer, it affected my Skin, intestines and eye.. i went for treatment but to no avail, my family advised the rick hemp oil for my ailment, at first i didn’t want to purchase the oil, because i had doubts about it curing my cancer, but after reading about it and doing researches online, i succumbed to the idea, and indeed it was a wonderful one, the cannabis oil successfully cured my cancer!!! after Three months.
Now i am Hale and Healthy…….. you can contact Rick Simpson on
ricksimpsonmedicalservices@gmail.com

Unknown sa...

Min mor ble diagnostisert med brystkreft, og hun var på tidspunktet for døden, med kreft i bryst i det siste fasen er nå tilbake i live, og hun er så sunt nå. Takk til Rick simpson cannabisolje som vi kjøpte på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com ble cannabisolje med hell brukes i herding min mødre brystkreft innen 3 måneder som nevnt i av Rick Simpson. Igjen vil jeg takke Rick Simpson for hans fantastiske Cannabis Oil vi er nå lykkelig familie med min mor tilbake i live, sterk og healthy.You kan ta kontakt for din egen medisinering på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

Med vennlig hilsen,
Ross Mary

Unknown sa...

Min kone ble diagnostisert med brystkreft med metastaser bein/lever/eggstokk engasjement, etter så mange Chemo og stråling. Jeg kom over Rick Simpson gjennom flere vitnesbyrd av hans cannabisolje og jeg var i stand til å kontakte ham på: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca, jeg men cannabis olje fra Rick Simpson og jeg har brukt cannabisolje til å behandle min kone kreft sykdommer de siste 5 månedene. Det har vært ca 4 måneder siden hun sluttet å bruke den. Alle de positive effektene er der fortsatt. Min kone er sunt med ingen kreft i hennes kropp system lenger. I hovedsak kroppen føles som en 20 år gammel jente, mens i virkeligheten hun er 41 år. Innen 5 måneder for å være på olje hun begynte å løse pounds, er sin metabolisme super rask. Hun kan spise burgere på fastfood ledd og fortsatt løs vekt. Hun sove gjennom hele natten, hennes fordøyelsessystemet arbeider bedre enn det noensinne har. Hun har INGEN smerter overhodet. Selv etter å være av meds dette lang. Dette er rett og slett fantastisk. For hjelp e-post: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca, hun er ikke lenger et offer for kreft og jeg ville elske hver andre kreftpasient ved det å kontakte Rick Simpson hjelp via: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca hun ikke har kreft lenger, men hun fortsatt bruke hun følger opp medisiner for andre rensing av kroppen systemet. Hun begynte å bruke oljen for å finne sin andre fordeler. Rick Simpson fortalte oss om hvordan han mener oljen kan reversere aldring. Jeg håper det vil sakte ned eller stoppe det helt. Ikke sikker på bruk hva du kan forvente etter langvarig. Jeg vil oppdatere dere til mine funn av Rick Simpson HAMP OLJE. Bruker dette mediet for å fortelle deg at Rick Simpson HAMP OLJE olje vil garantere anstrenge seg alle typer kreft og andre sykdommer. for hjelp epost: ricksimpsoncannabisoil@hotmail.ca

Unknown sa...

.. TESTIMONI AV HVORDAN DIN DAD GJORT HJELP FRA KRAFTET ......

Jeg heter Brown, min far har lidd av kreft i over 3 år, og legen fortalte oss at det ikke var noe han kunne gjøre etter å ha gjort 5 ganger kjemoterapi og stråling, og min far reagerte ikke på behandling og ble ikke bedre. Jeg var frustrert og forvirret, og jeg begynte å søke råd fra folk til en venn fortalte meg om Dr. ALABI urte-cannabisolje og sin hurtige herdingsevne av enhver form for kreft og fortalte meg at hennes mor ovariecancer ble kurert med cannabisoljen. Jeg var desperat for å redde faren min og jeg kontaktet Dr. ALABI via sin e-postadresse: dralabim5@gmail.com for å få den mirakuløse oljen. Det var slik oljen ble sendt til meg gjennom UPS Currier-tjenesten. innen 4 dager Når jeg skriver dette vitnesbyrdet på denne bloggen, er faren min så sterk og sunn, ikke mer kreft i blodkroppen hans igjen. Min far har vært selv og jeg er så utsatt for hans hurtige gjenoppretting og ved hjelp av denne cannabisoljen. Hva et mirakel. Min far er nå tilbake i live, sterk og sunn bare innen 3 uker. Vi har gått for test og legen sa at det ikke er noen trance på kreft igjen i kroppen. Du kan også nå ham via hans whatsapp-nummer: +2348155011610 ... Dr, ALABI KAN VÆRE BARE FØLGENDE FØLGENDE SJUKDOMMER:
1. HIV / AIDS
2. HERPES
3. KRAFT
4. ALS
5. Hepatitt B
6. Diabetes
7. Normal flyt av menstruasjon
8.PROMOTION PÅ KONTORET
9.LOVE SPELL
10 FÅ DIN EX TILBAKE
TAK DU MEGET MEGET FOR AT DU TAKER DIN TID FOR Å Lese gjennom mitt testamente

Legg inn en kommentar