Tror (dessverre) Chelsea vinner

Premier Legue nærmer seg slutten og gullkandidatene består av Arsenal, Man utd. og Chelsea. Tipset mitt er at sistnevnte tar med pokalen hjem. De ligger godt an, og Man utd. spillerene ser utrolig slitne ut. Kampprogrammet ser ut til å være for mye for dem.

Det som er bittert om chelsea vinner er at de ikke er like underholdene som de to andre lagene i mine øyne. Arsenal skulle jeg likt å sett juble rundt pokalen, ikke pga. patriotisme men rett og slett pga. den utrolige underholdende fotballen de leverer.

Mvh Loewenstern.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Idag var det klasseforskjell mellom lagene.
Muf så ut som et nedrykkslag, puslete og uorganiserte.
Spillerne tilbringer nok mere tid hos frisøren enn på styrkerommet.
Jeg tipper et godt norsk juniorlag ville spilt jevnt med dem.
Nå er det vel bare den skadde kjøttkaken som har muskler i muf.

Gått ut på dato:
Giggs, Scholes, Neville og Sir Alex. Sutrete (ikke Giggs) og langt over n´middgshøyden.
På tide med innbytter?
Drogba viser hvor nyttige gode innbytter er.

Mitt tips:
Barca tar CL.
Chelsea tar PL + FA (The Double)
Muf tar ligacup´en. En flott pokal, hvis den pusses, som blir et verdig minne for Muf og sesongen
Sann mine ord:

Anonym sa...

dude, Chelsea styrte 1. omgang, mens manu styrte 2. omgang. Hvor er klasseforskjellen? Amatør!

Eirin sa...

Svar på tidligere kommentar:

"Drogba viser hvor nyttige gode innbytter er."

Macheda visste vel også hvor nyttige gode innbytter er.

De utgjorde like mye de to, men det er kanskje ikke så viktig?

Legg inn en kommentar