Helvete, blir så irritert når jeg ser sånne folk som skriver ut statuser uten virkelig å ha noe å skrive. Meddeler enten bare dritt med resten av verden, eller så velger de rett og slett å ikke meddele en dritt.

Statusen i denne saken er:

«Jeg vil helst ikke si så mye om situasjonen min nå for tiden, fordi jeg har rotet meg inn i skikkelige problemer».

Altså. Hvis du ikke skal si så jævlig mye om situasjonen, hvorfor i helvete gidder du å spamme ned facebooken til vennene dine da?

Er vel på lik linje med folk som skriver hva de skal ha til middag + hva venninnegjengen skal gjøre på en kjip søndagskveld. Skaff dere et liv, og bli gjerne kvitt det her "må-skrive-så-mye-dritt-som-mulig-via-facebook"-greiene.

peace out

10 kommentarer:

Tulla sa...

Jeg skal ha fisk til middag i dag.

cristos sa...

vil helst ikke si hva jeg skal ha til middag idag

Sir sa...

Jeg skal ikke ha middag idag

Tulla sa...

Men vi bruker jo ikke facebook til å skrive hva vi skal ha til middag! Det har vi jo hverandres blogger til.

Lasse sa...

Jeg vil helst ikke skrive så mye her.

Tulla sa...

Da er det jo bare å skrive at du har tenkt til å la være.

Anonym sa...

Hva med i stedet fokusere på at journalistene i dette tilfellet faktisk, indirekte, identifiserer den siktede?

Anonym sa...

selv om mange skriver mye tull på statusene sine, så ble jo denne du sikter til skrevet som en melding til en venninne, ikke på selve statusfeltet...

Anonym sa...

Jeg bryr meg rett og slett ikke, og angrer på at jeg leste dette.

Anonym sa...

En idiotblogg om hvor idiotiske alle de som faceblogger er.

Jippi. Her har vi mye å ta oss til.

Legg inn en kommentar