Valgte han bort den fineste jenta?

Mange ble nok smått overrasket over Annette Næss sitt avskjed i dagens program av "Jakten på kjærligheten". Og med god grunn var det nok at flere ble svært overrasket over valget til Christian Fredrik.

Nå innrømmer kvinnen at det stadig dukker opp flere folk med frierbrev og slikt, noe som kanskje kan være litt smigrende. Selv hadde jeg stor tro på at Annette skulle være igjen til slutt, men sånn går det ikke alltid.

Hun forklarer noe av nedturen med følgende sitat:

"- Jeg forklarte at jeg var redd for å bli skuffet, og at jeg derfor var litt forsiktig. Det hadde jeg også betrodd til Christian Fredrik tidligere i uken."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snakk om å væra skikkelig hjerneskada a!!!
Minner mer om innavl de kvinnfolka der......

Han ser jo faa`en meg ikke ut sjæ`l engang, så kanskje ikke så rart?

Anonym sa...

Jeg tror at han valgte feil i kveld ved å sende henne hjem.Det at hun holdt tilbake i redsel for å bli skuffa,betyr jo at hun kke er av den typen som hiver seg på den første og beste,men er ei ordentlig jente.

Anonym sa...

Det var nok den mest naturlige og ekte jenta som ble sendt hjem ja..

Anonym sa...

ja, det var nok den en flott jente han sendte hjem, tror han til slutt ender opp med Kine, det virker slik på han, så da kan han og klatremus leve lykkelig på stor gården!

Legg inn en kommentar