Leste om VGs nye storsatsing "Rikingen" på VG Nett i sted. Der skal vi følge en lift-gründer fra Oslo i sitt hektiske liv sammen med sin 26 (!) år yngre glamourmodell. Greit nok at begge to er myndige personer, men dette er vel på grensen til svært, svært ... spesielt?

Det virker nesten som om det blir mer og mer allmenn akseptert å ha kjærester som er 20 og 30 år yngre enn seg selv. Blant mennene som drar til Thailand på såkalt turistferie (KLIKK LINK!) har det vært normalt i flere tiår, men med denne lift-gründeren og Jan Thomas, så er vel også "kjendisene" i gang med å godte seg med den yngre garde.

Det var vel det eneste jeg reagerte på i hele saken. At VG skal fleske til med denne serien er egentlig helt OK for meg. Blir spennende å se hvordan de lever sammen!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor reagerer du på det. Unge jenter vil ha rike og vellykkede menn. Da er ikke alder så veldig vesentlig.

Anonym sa...

Stakkars ynkelige mannfolk som tror de kan " KJÖPE " sin egen ungdom tilbake med unge jenter.Ja,ja saa lenge det er penger i sekken saa er det vel haap for at jentene ikke drar av sted.

Anonym sa...

Lurer på hva slags type mennesker som gidder å se på dette. Hvorfor er det så spennende å se på såkalt "rike" mennesker ? Hva med indre verdier ? Hvorfor dyrker vi de matrielle verdiene så til de grader i dette landet ... ? Virker som om når man er rik - så er man lykkelig .. og det stemmer jo som kjent allid !

Anonym sa...

" Virker som om når man er rik - så er man lykkelig"
Tja, det er det vel ingen som påstår, men jeg vil jo tørre å si meg enig med Herbjørn Hansson (Tankreder) : "Det er bedre å ha penger enn å ikke ha penger" .
Og akkurat det er det vel ingen som kan benekte?

Anonym sa...

Lurer også på hvorfor du reagerer på det. Jenten har nok høyst sannsynlig valg dette selv, så hun foretrekker nok en mann i 40-årene som er steinrik mer enn en mann på 20 som tjener mindre enn hun får i stipend.

Anonym sa...

Patetisk, kvalm slask som burde gi penger til fattige. Kjerringa må jo være dum som et brød når hun ikke forstår at penger betyr nada!
Ynkelig av VG å lage "se og hør"-svada.

Anonym sa...

Kvinnfolk tenker kun penger ikke no nytt det.

Anonym sa...

det er det jeg alltid har sagt: å leie lift i oslo er altfor dyrt!

Anonym sa...

Gir nå f i om han er sammen med ei ung dame...det som er værre er at han menger seg med mange medlemmer fra en meget kjent motorsykkel klubb og da snakker jeg ikke om Holy Raiders!
BAre å åpne øynene folkens...se hvem han sitter med på gamle mets...og hvem han drar med seg opp i leiligheten... Sier bare hva folk ser jeg..enklt og greit.

Anonym sa...

hvem faen som har rundet 40år er det som gidder å henge med ei over 30 dersom man ikke trenger, nei han hadde jeg sansen for, tror han hadde likt min verden og, he he

Anonym sa...

Jeg reagerte også på aldersforskjellen. hehe... Men hvis det er det de vil, så er det jo en grei skuring.. ;)

Anonym sa...

kjør på! Damer digger cash!

Anonym sa...

HELLS ANGELS

Kanskje han kjenner dem for den de er og ikke fordi de er medlem i bikerklubben?
Kanskje evner han å se forbi vesten?

Folk er faktisk vidt forskjellige personligheter der som alle andre steder
Lenge leve janteloven og fordømmelser..


Forresten er noen Holy Ridersmedlemmer og Hells Angelsmedlemmer også venner:)

Love is the answer not hate

Ellers oser misunnelsen alle veier, og det har nok paret tatt høyde for. De har det nok for hyggelig med livet til å bry seg anyway.

Kult hvis dem gosser seg i luksusliv synes jeg. Hadde de hatt noe imot det hadde de vel latt være?

Anonym sa...

VG=SE OG HØR=S O S I A L P O R N O

Anonym sa...

Kvinnfolk er noen hyklerske vesen som kun er ute etter sitt eget beste. Jeg er 23 år gammel og elektriker. Jeg har kjent ei jente på 19 snart i 2 år og nylig prøvde jeg meg på henne. Gjett hva den dama sier til meg? " Du er for gammel for meg". Vet dere hva som er så hyklersk med hele greia ? Hun er idag sammen med en på 31 år som er stinn av penger. Han er ikke "gammel" for henne...

That says it all,folks..

Anonym sa...

23 år og bitter? kanskje denne 31-åringen rett og slett er en hyggelig og morsom fyr? Kanskje hun simpelthen ble forelsket, hvilket hun åpenbart ikke ble i deg? Kanskje hun tilmed er så hyggelig at hun "skyldte" på alderen i stedet for å disse personligheten din? Fins flere mulige svar her.... Siden du åpenbart også har en del fordommer rimelig langt fremme i panna, kan jo det være en av grunnene til at hun ikke synes du var særlig sjarmerende? Jeg sier ikke at det ER sånn. Bare at, når du feks blir 31, har livserfaring nok til å se at livet faktisk er nyansert. God kjærestejakt :)

Unknown sa...

Har fått tilbud fra mye eldre menn (som var særdeles mye rikere enn denne fyren!) selv da jeg var svært ung. Nå var jeg ikke dummere enn at jeg skjønte det var trophywife de ville ha i bytte mot sex. Ja, jeg fikk ekteskapstilbud, ikke "bare" kjærestetilbud. Personlig fikk det meg til å føle meg som en salgsvare, men hver sin lyst....

Anonym sa...

Ærlig talt, hadde jeg hatt så mye penger hadde jeg vært svært så skeptisk til alle yngre damer som viste interesse. Ekstravagant livsstil til tross, fyren er en horekunde som har råd til å heltidsansette tjenesteyteren. Heller fattigdom enn slik nedverdigelse.

Anonym sa...

at dere gidder å bruke tid på å diskutere denna pulverpadda!!!!.... DETTA er lavmåls... SNAKKER OM Å DRITE SEG UT PÅ OFFENTLIG TV::???!!! GOD BEDRING LARS pedo johannsen..

Legg inn en kommentar