Sett bildene av Monica? :-)

Om man skal kunne trekke ut noe spesielt man har lest hver dag, så tror jeg sitatet til "ikke-puppemodell" Monica Hansen stiller ganske høyt på listen:


"- Det er veldig nedverdigende å bli kalt puppemodell! Man kaller ikke en mann rumpemodell. Norge står for like rettigheter og har Camilla Collett på hundrekroningen (ikke nå lenger, journ.anm) og så bruker man sånne ord! Jeg synes det er veldig dårlig." Kilde: VG Nett.

Vel.. jeg vet ikke om noen her inne har sett Monica Hansens bilder der hun poserer som om puppene er hennes eneste våpen? Om dere ikke har det, så anbefaler jeg (nesten) å søke på det. Gidder ikke legge det ut her. Det er kanskje ikke så rart at hun får betegnelsen puppemodell...

Jeg ønsker deg lykke til videre med feminismen din, Monica. Og håper at du en gang innser at du kanskje bør skifte yrke for å få en ny yrkestittel. Som sagt; lykke til.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar