Tenåringsidolene øker dop.

Da jeg var tenåring, var det spessielle personer jeg bare digget. Menn som rocket og rollet og rulte scenen og det som bedre var. jeg hadde to drømmer, den ene var å selv rocke og rolle hemningsløst som mitt idol. den andre var å være på konserten til min trendsetter og guru. De føltes ihvertfall sånn disse idolene.

For hvem er vel ikke misunnelige på idolene som gjør hva faen de vil? drikker som de vil, kjøper hva de vil (nesten) og tar DOP! det siste er jo det som er farlig. for de gåt åpent ut i media om hvor "jævlig det var" eller "hvordan jeg ble kastet inn i det". Barn og tenåringer er jo i en alder de er svært påvirkelige, og når de blir påvirket av "jeg gir faen"-holdningen er helt OK så er det klart at det er stor fare at det er sånn de blir når de blir større.

Ikke bare alkoholen og dopen som svinger løst bortsett fra rocken hos disse kule, uovervinnelige idolene, men også det å slenge dritt og si hva man vil er blitt kultur. Vil jeg at barnet mitt blir sånn? nei, men ønsker jeg å skjerme mitt eget barn for media som en streng kommunistisk stat? nei.

Jeg blir bare sinnsjukt provosert når jeg ser slike rebbeller påvirke dagens ungdom og fremtidens verden.

Mvh Loewenstern.

5 kommentarer:

Anonym sa...

idiot..

Anonym sa...

Til forfatter av dette innlegget: I all verden er det du snakker om!?!?!

Anonym sa...

Det må jeg si, :)

E.A.B. sa...

Jeg vil heller ha en rusmisbruker, som utagerer,og skaper verket sitt i lidenskap, og dør i sitt eget spy, som forbilder for barna mine ; fremfor middelmådige, generiske, sjelløse mennesker uten snev av genialitet å oppspore.

Anonym sa...

Må si meg enig i Loewenstern her ja!

Legg inn en kommentar