Skavlan er da bare morsom.


Da jeg leser om anklagelsene mot Skavlan lurer jeg på om jeg skal gråte eller le, han blir kalt mannsjåvinistisk og kvinner som selv har vært med i programmet mener han er "mest interessert i deres utseende og private relasjoner".

Jeg liker gjerne å se Skavlan på en god fredags- eller lørdagskveld (klarer aldri å huske). Jeg liker hvordan han intervjuer, han virker reflektert med et glimt i øyet, men aldri frekk på noe slags måte! Om han spør en dame et kritisk spørsmål knyttet til emne så trenger man ikke å uttale at:

"Han stilte spørsmål som kunne oppfattes som nedverdigende. Han hadde allerede gjort seg opp en mening om meg."

Tull! Vil også tilføye at Skavlan er kveldsunderholding, så om han ikke alltid er dønn seriøs skal man ikke ta det som en fornærmelse, det kan man gjøre på dagsrevyen!

Mvh Loewenstern!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Enig!! Han kan være litt "små-frekk" i blandt, men jeg ser kun på det som morsomt! Det skal jo ikke være kritisk journalistikk, det skal være underholdning (som du sier).

Hvis hun mente at han nedverdiget henne, så var hun sikkert usikker på seg selv i utgangspunktet.

Legg inn en kommentar