I vg står det at det blir en såkalt "Sjokk-exit" i morgendagens Paradise Hotel på TV3. Vel, det er ingenting som sjokkerer meg med Paradise Hotel lengre. For det første, så er det mangel på reflekterte deltakere i programmet. Greit nok det, men når de skal drite seg så sinnsykt ut ved alt dette "taktikk"-pratet sitt, så blir det for dumt. For;

1. Det er ikke vits å tenke taktikk i et spill som TV3 styrer. TV3 velger jo vinneren på grunnlag av hvem som er mest kontroversiell (dvs, hvem som gir mest penger i kassa).
2. Jeg er så jæææævlig lei av å høre at deltakerne "står trygt hos hverandre"! "Jeg står trygt med deg", "jeg kan LOVE at du står trygt hos meg" osv. Vel, fuck off. Ingen står trygt noe sted dersom dere ikke drikker 25 tequila-shots og "druser" det andre kjønn,.

Lykke til videre, folkens. gleder meg nesten til å se denne dramatiske sjokk-exiten i morgen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fullstendig enig!
Og du kan godt legge til et 3. punkt: Er så drittlei av å høre om hvorvidt de "spiller spillet" eller ikke... De skjønner jo ikke at punkt 1. bestemmer... "spille spillet"... muhahaha!

Legg inn en kommentar