"terroristene skal knuses" - Putin


"terrosistene skal knuses" uttalte Putin etter det forferdelige angrepet i t-banen i Moskva, to bomber skal ha blitt sprengt og tatt med seg minst 37 personer. Mens jeg sitter og ser på bildene vg har lagt til er jeg nesten på gråten, det er så altfor trist.

Jeg gleder meg til Putin sitt ønske går i oppfyllelse, i mellomtiden går tankene mine til de russiske offerene og familie.

Mvh Loewenstern.



Edit 1. april:

Ikke bare Putin, men president Medvedev har nå uttalt at "avskummet" skal straffes hardere. Vanskelig å se for seg Norge bli utsatt for dette, men med den store innvandringen regjeringen aksepterer så frykter jeg det værste.

mvh Loewenstern!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Tror nok at Russland trenger å ta hardhanskene på, pakket må straffes og det snart.

Anonym sa...

Jeg ønsker Putin lykke til. Krig mot terroristene. Gass dem ut.

Freedomfighta sa...

Når Putin sier at han skal knuse noe.. så gjør han det faen meg hardt å :P endelig skal terroistene få juling :DD

Anonym sa...

njet

Anonym sa...

Når Putin skal bruke hardhanskene er jeg redd for at det ikke er bare de skyldige som blir straffet.

Anonym sa...

Største terroristen skal knuse de mindre???

JAJA... hvorfor er FOLK SÅ DUMME i huet i landet her??

Hvorfor innser ikke folk at Land som NORGE, USA..england og RUSSLAND er de største terroristene i verden..

Ikke rart alle hater dere..er jo helt idioter i huet hele gjengen.

Hjernevaska sauer..

TERROR I NORGE Kommer garrantert til å skje.. og KUN PGA NORDMENN SELV!!

Slutt å pek og skyld på andre...!!!!!!Se i din egen bakgård så kan dere finne NOK av grunner..

Anonym sa...

Man kan jo si at folk som sprenger seg i luften i tro på at noenogtyve jomfruer står og venter på dem er litt hjernevasket?

Anonym sa...

"Anonym sa...

Største terroristen skal knuse de mindre???"

Dra til helvete ut av landet.

Ida sa...

Man kan ikke bekjempe terror med terror. Konfliktene i Kakasus og da spesiellt i Tsjetsjenia kan bare løses med forhandlinger.

Putin kan ikke forhindre terroristene til videre anslag, det vet han, så denne uttalelsen er bare for å berolige menneskene i Russland. Vi kommer til å se terroranslag over hele Russland hvis Putin prøver å "knuse dem". Undertrykte mennesker er villig til å ofre livet for frihet og selvstendighet. Det gjorde vel også motstandbevegelsen i Europa under den andre verdenskrig.

FREEDOMFIGHTER! sa...

anonym 29.mars 21.59: du må vere en hjernvaska muslim-vennlig sosialist eller faktisk en jævla muslimsk innvandrer... -.- viss du har sånne meninger i dette landet her, kan du bare pelle deg til HELVETE ut igjen.. TALIBAN OG ANDRE MUSLIMSKE GRUPPER MÅ GASSES!!!

Anonym sa...

Ikke skyld dette på islam! Men mennesker som har feiltolket religionen slik dere også har! Det er jo veldig lett for alle, vi har funnet en syndebukk, islam. Alle problemer løses: Skyld alt på islam og muslimer! Fuck dere som tenker sånn! Tilegn dere kunnskap før dere uttaler dere. Så synes jeg også de som kommer med de klisje kommentarene som "kom dere ut av landet" er så fucka i huet. Jeg er en norsk muslim og er også en del av dette landet! Blir lei deres klisjeer!Get over it!

Anonym sa...

Jeg er christen invandrer, konen min ogso,vi har to barn som er født her i landet,vi har alle norsk pass, men jeg aldrig kaltemeg norsk,og ikke konen eller barnene våres. DERE MUSSLIMER,dere er veldig spessielle skapninger.

Legg inn en kommentar