Ytringsfrihet lenge leve!


Ble så glad da jeg så på forsiden av VG nett at en muslimsk organisasjon har trykket en muhammed-tegning. Tegningen skal ha vært trykket i dagbladet før og skapt mye protester samt volds- og terror-trusler til både dagbladet og Norge som nasjon. Årsaken stod ikke i artikkelen men hvis jeg skal tippe er det nok en handling for ytringsfriheten.

Dette var modig av OIC (den muslimske organisasjonen) som kjemper for at ytringsfriheten skal gjelde for alle (tror jeg:).

Mvh Loewenstern.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vis respekt så får du respekt. kristne viser ikke respekt for muslimer.muslimer viser respekt,de har ennå ikke tegnet noe om jesus.skammer meg over ytringsfriheten skal skade mange mennsker.

Anonym sa...

er vel heller andre veien, muslimer viser ikke respekt for kristne desverre..

Anonym sa...

fotell meg hvor muslimer har krenket kristne.og når?

Anonym sa...

Jeg skammer meg også over at ytringsfriheten skal skade så mange, - hvem er det som setter fyr på ambassader og sprenger uskyldige i luften? Ikke de kristne iallefall.... Kommer aldri til å sette meg i en taxi med en muslimsk sjåfør igjen etter jeg så streiken i Oslo.

Legg inn en kommentar